Panorama Maasbommel

150.000 kilometer reclame voor Land van Maas en Waal

DREUMEL – Op maandag 31 mei werd de Maas en Waalse streekpromotie op een vrachtwagen van SAS Transport &Fruit gepresenteerd. Wethouder René Cruijsen van gemeente West Maas en Waal toonde de trailer samen met Herbert Sas, eigenaar van SAS Transport & Fruit.

De trailer van SAS Transport & Fruit is aan beide zijden volledig beplakt met full colour promotie van het Land van Maas en Waal in combinatie met een vermelding van de website landvanmaasenwaal.nl. De pakkende beelden die voor deze promotie gebruikt zijn komen van ondernemer Adri van Ooijen met zijn Campingpark Het Groene Eiland én de drijvende vakantiewoningen in Maasbommel. Deze vorm van promotie levert jarenlang reclame op met een groot landelijk en zelfs internationaal bereik. “Het is een hele frisse plaat geworden en je krijgt er meteen een vakantiegevoel van. Onze vrachtwagens rijden door heel Nederland, maar ook in België, Duitsland en andere delen van Europa. Elk op jaarbasis zo’n 150.000 kilometer. Dus deze reclame zal zeker gezien worden”, vertelt Herbert Sas, eigenaar Sas Transport & Fruit.

Samenwerking streekpromotie
Dit initiatief is een samenwerking tussen de gemeente West Maas en Waal en Bureau Toerisme Land van Maas en Waal. De trotse wethouder René Cruijsen vertelt: “Als gemeente West Maas en Waal vinden we de streekpromotie van het Land van Maas en Waal enorm belangrijk. Wij investeren momenteel in verschillende projectplannen die elkaar opvolgen. Zo is er in 2020 de basis gelegd voor een prachtige website en deze vrachtwagenpromotie. De komende twee jaar gaan we samen met een klankbordgroep werken aan een vervolgproject. Voor dit project hebben we de opdracht verstrekt aan Bureau Toerisme. Zij zorgen voor een professionele uitvoering.”

Lokale, regionale en provinciale inzet
“Met deze samenwerkingen laten we zien dat we trots zijn op de mooie streken uit het gebied. Dit dragen we in samenwerking met lokale ondernemers uit. Het is een prachtige samenwerking die we ook in de Betuwe en Bommelerwaard opgepakt hebben. Met deze aanwinst erbij rijden er nu 7 trailers met streekpromotie rond door stad en land. Door de samenwerking met lokale partijen kan je zoveel meerwaarde creëren voor de streekpromotie. Ons doel is om alle inzet lokaal, regionaal en provinciaal te bundelen zodat we elkaar juist versterken. Door onze rol hierin kunnen we die synergie creëren”, geeft Richard de Bruin, directeur Stichting Bureau Toerisme aan.

Winkelwagen
Scroll naar boven